پولی

کسب درآمد

پولی

کسب درآمد

روش کسب درآمد در سایت NEOBUX

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ق.ظ

NEOBUX



مشاهده تبلیغات و آغاز در آمد در سایت نئوباکس



View Advertisement
یعنی دیدن تبلیغات، اینجا همون جای اصلی سایت هست که شما هر روز باهاش سروکار دارید و با کلیک کردن روی این گزینه میتونید به صفحه تبلیغات وارد بشید و یکی یکی روی تبلیغات کلیک کنید و برای دیدن هر کدام مبلغی پول به حسابتان میاد. ( لطفا فعلا روی اگهی ها کلیک نکنید ، چون مطلب بعدی به طور کامل در مورد کلیک بر رو آگهی ها و نحوه کار با آنها هست ) پلیز صبور باشید صبور .




خوب حالا دیگه وقتش رسیده که کار اصلی یعنی دیدن تبلیغات و اگهی ها رو شروع کنید و پول دربیارید و روز به روز به درامدتون رو اضافه کنید .

به مطلب بعدی یعنی قدم پنجم بریم ببینیم نحوه دیدن اگهی ها چطوره و چطوری پول به حسابمون میاد .

لطفا مطالب رو همین طور پشت سر هم بخونید که وقتی به مطلب مربوط به تخصصی ترین استراتژی شخصی من رسیدین ، مشکلی نداشته باشید و به راختی بتونید شما هم استراتژی من رو روی حسابتون پیاده کنید و هر ماه به پول میلیونی برسید .

 

 

قدم پنجم : دیدن اگهی ها

 

 

از قدم اول تا قدم چهارم ، شما به خوبی در سایت Neobux ثبت نام کردید و یک حساب برای خودتون درست کردید و به راحتی هم وارد حساب شدید و با محیط کار در حسابتون هم تقریبا آشنا شدین .

حالا دیگه وقتشه که کار رو شروع کنید و حسابتون رو فعال کنید که روز به روز پر از دلار بشه و حسابی بهتون خوش بگذره .

نکته بسیار مهملطفا قسمت قوانین سایت در مورد آگهی ها رو در قدمهای بعدی حتما بخوانید . اگر بر خلاف قوانین کلیک کنید ، هیچ پولی به حسابتان نمیاد .

برای شروع کار باید روی اگهی های موجود در حسابتون کلیک کنید و پول دریافت کنید .

چطوری ؟

ببینید دوستان خوبم ، از طرف سایت نئوباکس ، هر روز تعداد مشخصی آگهی و تبلیغات میاد توی حساب کاربری شما ، که این آگهی ها به چند دسته تقسیم میشوند و هر کدام یک قیمت مشخصی دارند ، و شما هر زمان که روی این آگهی ها و تبلیغات کلیک کنید و بذارید به طور کامل آگهی باز بشه ، مقدار مبلغ تعیین شده برای اون آگهی همون لحظه میاد توی حسابتون که میتونید با چک کردن موجودی حسابتون این مورد رو ببینید ، قیمت هر آگهی هم روش نوشته شده و شما همرو کلیک کنید .

شاید براتون سوال باشه که هر ماه چه مقدار میتونیم از کلیک کردن این آگهی ها در بیاریم ؟

اگه شما هر روز هر چی آگهی میاد توی حسابتون رو ، کلیک کنید و ببینید، هر ماه بین 1 الی 5 دلار به حسابتون میاد ( که این مبلغ بستگی به تعداد اگهی ها ، نوع اگهی ها و نوع عضویت شما دارد )
هر روز هم تقریبا 10 دقیقه وقت شریفتان را خواهد گرفت .

ولی کجاست پول میلیونی که من میگم ؟ اگه هر روز آگهی ها رو کلیک کنیم فقط ماهی 1 دلار الی 5 دلار میتونیم دربیاریم پس پول میلیونی از کجا میاد ؟

با من باشید تا پایان مطالب که بهتون بگم که پول میلیونی چقدر راحت و از کجا میاد البته با راهکارهای من و به کارگیری استراتژی تخصصی من که به زودی در مطالب بعدی خواهید خواند. لطفا سریع نرید سراغش ، بخونید تا برسید بهش . 

خوب بگذریم ، داشتم در مورد اگهی ها فعلا میگفتم ، همین طور هر روز باید این اگهی ها رو کلیک کنید . که در زیر روش و قوانین مربوط به کلیک کردن رو من براتون توضیح میدم تا به راحتی بتونید این کار رو انجام بدید :

وقتی وارد حساب کابریتون توی سایت Neobux شدید ، در قسمت بالای ، باید روی گزینه View Advertisements کلیک کنید .







وقتی روی گزینه View Advertisements کلیک کنید وارد صفحه آگهی ها میشید.

 

 

 


و حالا باید آگهی ها رو یکی یکی کلیک کنیم ، و هر زمان که اولی تموم شد باید برید سراغ بعدی و نکته مهم اینکه تا زمانی که آگهی اولی داره باز میشه نباید پنجره دیگه ای باز کنیم و باید بذاریم تا اون آگهی کامل باز بشه بعد بریم سراغ بعدی .
وقتی روی یک اگهی کلیک میکنیم ، یک دایره قرمز رنگ وش ظاهر میشه

 

 




همان طور که میبینید به انگلیسی توی این صفحه جدید که باز شده ،نوشته شده درحال انتظار برای باز شدن آگهی ، و در طول این مدت نباید هیچ صفحه جدید باز کنید تا آگهی به طور کامل باز بشه و این پنجره را هم به هیچ عنوان نبندید .

وقتی آگهی به طور کامل باز شد چند ثانیه بعد یک پیغام میاد بالای همین پنجره که شبیه متن زیر هست ، باید منتظر باشید تا پیغام زیر ظاهر بشه 



Advertisement vailidated



روی پیغامی که اومده ، به زبان انگلیسی نوشته شده که اگهی شما معتبر هست و اینقدر هم به حساب شما واریز شد ، برای مثال ، قیمت این اگهی که من کلیک کردم 0.001 دلار هست
حالا کار این آگهی تموم شد و میتونید روی گزینه Close بزنید و این پنجره رو ببندید و برید سراغ اگهی بعدی ، گاهی اوقات با زدن روی گرینه Close بسته نمیشه و میتونید از ضربدر قرمز رنگ در گوشه سمت راست بالای صفحه استفاده کنید و این پنجره رو ببندید  .


خوب به همین صورت هر روز چند دقیقه وقت میذارید و این آگهی ها رو به همین صورت کلیک میکنید و پولش هم همون لحظه میاد به حسابتون .

 

آگهی هایی که برای شما میاد ، در واقع نوعشون فرق میکنه و قیمتشون هم بر اساس نوع عضویت شما و نوع آگهی هست که میزنید ،

 

 

 

همان طور که قبلا گفتم ، تقریبا ماهی بین 1100 الی 2000 تا ممکنه از این اگهی ها بیاد براتون که کلیک کنید . اگه همش رو کلیک کنید هر روز ، تقریبا ماهی 1 الی 5 دلار به حسابتون میاد ، که میتونید با این پول یکدونه آدامس بگیرید .


پس کو این درآمد میلیونی برای هر ماه ؟ 
صبر داشته باشید ...
باید هر روز این آگهی ها کلیک بخوره و مطالب بعدی رو هم با دقت بخونید و اجرا کنید تا بتونید مثل من به درآمد میلیونی برسید .
پس یادتون نره ، هر روز این اگهی ها رو کلیک کنید البته اگه میخواهید به یک درامد ثابت میلیونی در ماه برسید .

کلا روزی 10 الی 15 دقیق وقت شما رو میگیره نه بیشتر .

حالا به اتفاق هم بریم سراغ مطلب بعدی یعنی افزایش درآمد ماهیانه از 5 دلار به چند میلیون تومن با گرفتن ریفرال ( Refrral ) یا همون زیرمجموعه .

 

 

 

قدم ششم : نحوه گرفتن زیرمجموعه ( Referral ) در سایت نئوباکس

  

 

 خوب دوستان خوبم ، تا اینجای کار به خوبی محیط کار و کسب درآمد از Neobux رو به خوبی یاد گرفتین، و حالا وقتشه که شروبا من باشید تا پایان مطالب که بهتون بگم که پول میلیونی چقدر راحت و از کجا میاد البته با راهکارهای من و به کارگیری استراتژی تخصصی من که به زودی در مطالب بعدی خواهید خواند. لطفا سریع نرید سراغش ، بخونید تا برسید بهش . ع کنید و درامدتون رو روز به روز بالا ببرید تا برسید به اون درآمد 1 الی 4 میلیون تومان در ماه .


لطفا این مطلب و مطلبهای بعدی رو هم کامل بخونید تا ببینید چقدر راحت ماهی چند میلیون تومان پول به حسابتان میاد .

به راستی راه بالا بردن درآمد چیست ؟

یکی از مهمترین راههای بالابردن درآمد در Neobux و بقیه سایتهای PTC ، گرفتن Referral یا همون زیرمجموعه هست .

پس از این به بعد اگه جایی من گفتم Referral منظورم زیرمجموعه هست ، هر چه ریفرال بیشتر باشه درآمد بیشتر میشه و هر چه ریفرال کمتر باشه ، درآمد هم کمتر میشه .

در سایتهای PTC ما کلا br /دو نوع Referral یا زیرمجموعه داریم :

ریفرال مستقیم که بهش میگن Direct Referral
ریفرال اجاره ای که بهش میگن Rent referral 

حالا من به طور کامل و نحوه گرفتنشون توضیح میدم و بهتون میگم که سیستم کار این ریفرالها چطوریه و چطوری باید اینهارو بگیرید و چطوری اینها باعث میشن که درآمد شما زیاد بشه .

ریفرال مستقیم ( Direct Referral ) :

اینها کسانی هستند که مستقیم و بدون واسطه و بدون هزینه، زمانی که میخوان توی سایت نئوباکس ثبتنام کنند، از طریق لینک شما ثبتنام میکنند و مستقیم میان زیر مجموعه شما میشن .

این لینک که گفتم چی هست ؟

در قسمت حساب کاربریتون در سایت Neobux ، سمت راست حسابتان یک گزینه وجود داره به نام Banner که اون جا میتونید لینک خودتونو ببینید

 

 

 

 

 

 

 

یا اینکه اگر کسی خودش مستقیم وارد سایت نئوباکس بشه و بخواد ثبتنام کنه ، در این صورت که خودش مستقیم وارد سایت نئوباکش شده ، در فرم ثبتنامش یک گزینه ای خواهد بود به عنوان Referrer که در قسمت ثبتنام در نئوباکس توضیح دادم، یعنی چه کسی شما رو معرفی کرده ؟ حالا اگه اون شخص Username شما رو بزنه ، مجدد میاد زیرمجموعه مستقیم شما میشه .


به کسی که اینطوری و از این طریق زیرمجموعه شما بشه ، بهش میگن دایرکت ریفرال ( Direct Referral ) .

چطوری این Direct referral باعث افزایش درآمد شما میشه ؟

ببینید دوستان ، وقتی کسی زیرمجموعه شما میشه ، مثل بقیه اعضا با کلیک کردن روی هر آگهی همون قدری پول میگیره که شما و بقیه اعضای سایت Neobux از کلیکهاشون میگیرند ، یعنی هیچ تغییری در درآمدش ایجاد نمیشه تحت هیچ شرایطی ،پس زیرمجموعه کسی شدن تغییری در درآمد شما ایجاد نمیکنه . و وقتی کسی زیر مجموعه اون یکی میشه ، خوبیش اینه که اون شخصی که زیر مجموعه شده از بالائیش به خوبی کمک بگیره و از تجربیاتش استفاده کنه و اشتباهاتی رو که اون کرده دیگه انجام نده تا به زودی حسابش پر از پول بشه .

خوب حالا این آقا یا خانم که درواقع Direct referral شما شده ، روی هر آگهی که کلیک کنه ، پولی که طبق قانون سایت برای اون آگهی تعیین شده همون لحظه به حسابش میره ، و چون این شخص از طریق شما ثبتنام کرده و زیرمجموعه مستقیم شما نیز هست ، به ازای هر یکدونه کلیک که میکنه ، از طرف سایت همون لحظه یک مبلغی هم به حساب شما میاد ، بدون هیچ زحمتی و فقط به خاطر اینکه اون شخص که کلیک کرده ، زیرمجموعه مستقیم شما هست ، پس یادتون نره که این مبلغ از طرف ایت به حساب شما میاد نه از طرف زیرمجموعتون.


 

 

 

و یک مثال کوچیک از این دایرکت ریفرالها بزنم ، فرض کنید شما 200 تا دایرکت ریفرال دارید و عضویت طلایی  و هر کدومشون هم روزی مثلا 4 تا اگهی از نوع Standard Exposure کلیک میکنند ، یعنی جمعا هر روز 800 تا آگهی کلیک میکنند ، و برای هر اگهی 0.01 دلار به حساب شما میاد که جمعا میشه روزی 8 دلار ، یعنی ماهی 240 دلار بدون هیچ زحمتی ، فقط و فقط از دایرکت ریفرالهاتون ، حالا هر چی اینها بیشتر باشند و بیشتر کلیک کنند ، پول بیشتری میاد به حساب شما .

 

دایرکت ریفرال در هر سایت PTC سود بسیار بالایی داره .


چه موقع میتونید شروع کنید به گرفتن دایرکت ریفرال ؟

اول اینکه باید 15 روز از ثبتنامتون گذشته باشه و دوم اینکه در طول این 15 روز باید حداقل 100 تا اگهی کلیک کرده باشید .

 

چند تا دایرکت ریفرال میتونید بگیرید شما ؟

بسته به نوع عضویت شما این مقدار متفاوته ...

اگر عضویت استاندارد باشید ، حداکثر 30 تا میتونید بگیرید 

اگر عضویت طلایی باشید حداکثر 200 تا میتونید بگیرید

اگر عضویت ثابت ( Ultimate ) باشید ، میتونید بی نهایت دایرکت ریفرال بگیرید .

 

و یک نکته : بعد از گذشت یک ماه از ثبتنام شما ، به ازای هر 2 روز یک نفر به ظرفیت شما اضافه میشه برای گرفتن دایرکت ریفرال و

 

این یعنی چی ؟

 

برای مثال شما عضویتتون استاندارد هست و میتونید 30 تا دایرکت ریفرال بگیرید ، تا یک ماه اول این مقدار تغییری نمیکنه و همون 30 تا هست ، ولی بعد از گذش 30 روز ، هر 2 روز یک دونه بهش اضافه میشه ، مثلا 32 روز بعد از ثبتنام این عدد میشه 31 دایرکت ریفرال ، و 34 روز بعد از ثبتنام میشه 32 تا ، همین طور هر 2 روز یک نفر به ظرفیت شما اضافه میشه .

 

 

خوب دیگه همه چی رو در مورد ریفرال مستقیم گرفتید حالا بریم ببینیم Rent referral چیه و چطوری میتونیم بگیریم و چقدر سود داره .

 

ریفرال اجاره ای ( Rented Referral ) :

همان طور که درقسمت ریفرال مستقیم دیدین ، بدون هیچ هزینه ای همینطور پول میاد به حسابتون ، ولی ریفرال اجاره ای یا همون Rented Referral فرق میکنه .

به این صورته که شما میتونید چند نفر رو اجاره کنید و بیارید زیرمجموعه خودتون ، و بهشون حقوق ماهیانه یا روزانه بدین ، یعنی درواقع برای اجاره کردنشون پول بدین ، اونها برای شما کلیک میکنند و پول میاد به حساب شما و شما هم بابت این کارشون به عنوان کارمزدشون یا همون اجارشون ، باید پول پرداخت کنید ، البته این پولی که شما برای اجارشون میدین به حساب اونها نمیره بلکه میره توی حساب مدیر سایت نئوباکس .


این Rent referral ها رو از کجا بگیرید و چطوری و با چه قیمتی ؟ و چقدر براتون کار میکنند ؟

ببینید دوستان خوبم ، همان طور که میبینید سایت Neobux یکی از مهمترین و قدیمیترین سایتهای PTC هست که چندین میلیون نفر در این سایت عضو هستند .

همه کسانی که در سایت Neobux عضو میشن زیرمجموعه نیستند و خیلی هاشون خودشون همینطوری ثبتنام کرده اند از طریق تبلیغاتی که خود سایت نئوباکس در سایتهای دیگر داره .

حالا این نفراتی که اینطوری عضو میشن و زیرمجموعه هیچ کس دیگری هم نیستند ، مدیر سایت نئوباکس میاد اینها رو میده اجاره به هر کسی که بخواد ، و ماهیانه شما برای اجاره اینها به خود سایت نئوباکس پول پرداخت میکنید ، و اونهایی هم که اجاره داده میشن خودشون نمیدونند .

اجاره کردنش هم خیلی راحته و از داخل حسابتان همونطور که قبلا گفتم یک لینک هست که روش نوشته Referral اگه روش کلیک کنید ، درصورتی که پول توی حسابتون باشه ، به اندازه پولتون میتونید referral اجاره کنید ، خیلی راحت و در عرض چند ثانیه .
اینکه کی ریفرال اجاره کنید رو در مطالب بعدی بهتون میگم .

شما حداکثر چندتا ریفرال اجاره ای میتونید از سایت اجاره کنید ؟

این مورد بستگی به نوع عضویت شما داره، در جدول زیر نوع عضویتها و تعداد ریفرالهایی که میتونید اجاه کنید مشخص شده ، برای مثال اگر نوع عضویت شما استاندارد باشه، حداکثر میتونید 300 تا ریفرال از سایت اجاره کنید . 





اینطوری نیست که باید 300 تاش رو با همدیگه یکجا بخرید ، شما میتونید هر بار بین 3 الی 100 تا ریفرال بگیرید، 

هزینه اجاره هر ریفرال برای هر ماه چنده ؟

هزینه اجاره هر ریفرال برای هر ماه 0.2 دلار هست و اگر بیشتر از یک ماه اجارش کنید ، با تخفیف هم میتونید بگیریدش . مثلا اگر 8 ماه اجارش کنید ، 30 درصد بهتون تخفیف میخوره .

حالا این ریفرالها چقدر برای شما کار میکنند ؟


باز هم اینجا مثل ریفرالهای مستقیم ، بستگی به این داره که شما چه نوع عضویتی دارید و آقا یا خانم rented referral چه نوع اگهی کلیک میکنه .

در جدول زیر این موارد کاملا مشخص شده که شما از ریفرالهای اجاره ای چقدر درآمد خواهید داشت :




همان طور که از جدول میبینید برای مثال ، فرض کنید شما عضویتتون Golden یا همون طلایی هست ، و ریفرال اجاره ای شما یک کلیک روی یک اگهی با نوع Fixed Advertisement میکنه ، همون لحظه مبلغ 0.01 دلار به حساب شما میاد .

حالا شما هی هر چی کار میکنید بهتره بدین از این ریفرالهای اجاره ای بگیرید و همچنین عضویتتون رو ارتقا بدین .

برای مثال کسی که عضویتش Ultimate یعنی ثابت باشه ، میتونه 4000 تا ریفرال بگیره ، پولی هم که از هر کلیک ریفرالها به حسابتون میاد همون
حالا اینطوری حساب میکنیم :

اگر شما عضویتتون Ultimate باشه و 4000 تا ریفرال اجاره ای داشته باشید ، این ریفرالها هم به طور میانگین روزی 2 تا کلیک براتون میزنند ، و به ازای هر کلیک هم 0.01 دلار میاد به حساب شما .
پس به طور کلی 4000 تاشون ، هر روز 8000 تا کلیک میکنند، و برای هر کلیک شما 0.01 میگیرید و مجموع پولی که از همه اینها به حساب شما میاد روزی 80 دلار هست ، یعنی ماهی 2400 دلار میاد توی حساب شما .

که از کل این پول هم اگه اجاره ها رو با تخفیف و درازمدت پرداخت کنید تقریبا و طبق تجربه من و قوانین سایت نئوباکس باید ماهی 750 دلار برای اجاره این 4000 تا ریفرال پرداخت کنید .

حالا از اون 2400 دلار که برای یک ماه به حسابتون اومده ، 750 تاشو برای اجاره پرداخت کنید ، 1650 دلار فقط از ریفرالهای اجاره ای براتون میمونه و میتونید با یک کلیک در عرض چند ثانیه بریزید به حساب شخصیتون و ازش استفاده کنید.

حالا پول دایرکت ریفرالها و ریفرالهای مستقیم و پولی که از کلیک کردن اگهی های خودتون به دست اوردین خیلی راحت تا مرز 3 الی 4 میلیون تومن در ماه میرسه ، فقط و فقط از این یکدونه سایت .

باید از جیبتون هم برای این کار پول بدین؟ نه شما از پولی که کار میکنید برای اجاره میتونید استفاده کنید ، این نکات مهم رو باید در استراتژی من بخونید که بدونید چیکار کنید و کی ریفرال بگیرید .

نکته : اگر روزی دیدین یکی از ریفرالهای اجاره ایتون فعال نیستند و کلیک نمیکنند ، میتونید با مبلغ 0.07 تعویضش کنید و یک ریفرال فعال به جاش بگیرید، برای تعویضش هم روی همون ریفرال کلیک میکنید و تیک زیر میاد اون رو میزنید و به طور اتوماتیک تعویض میشه .

 

استراتژی بسیار مهم برای تعویض ریفرالهایی که کار نمیکنند :

 

دوستان خوبم تحت هیچ شرایطی ریفرالهاتون رو تعویض نکنید ، حتی اگه هیچ کاری انجام ندادند، این استراتژی من هست و نتیجش تا امروز خوب بوده . پس شما هم به هیچ عنوان هیچ ریفرالی رو عوض نکنید حتی اگه غیر فعال بود .


و اما ....

و اما یک نکته بسیار بسیار بسیار مهم .....

اگر شما یک روز روی اگهی های خودتون کلیک نکنید ، هیچ مبلغی بابت کلیکهای ریفرالهای مستقیم و اجاره ای به حسابتون نمیاد .

پس یادتون نره که باید حتما هر روز اگهی هاتون رو کلیک کنید ، یعنی فقط هر روز 10 دقیقه وقت میذارید روی چندتا اگهی کلیک میکنید و سر ماه چند میلیون تومان پول به حسابتون میاد .

و مهمتر از همه این هست که ، چطوری و در طول چه مدتی ، شما میتونید به عضویت ثابت و 4000 تا ریفرال برسید؟

این یک تکنیک و یک تخصص هست که در مطالب بعدی من این رو بهتون میگم ، و سورپرایزتون میکنم تا به زودی به درامد میلیونی برسید ، و این تکنیکی رو که بهتون خواهم گفت ، دقیقا چیزی هست که خودم انجام دادم .

در مطالب آینده در مورد ارتقا عضویت و نوع عضویت ها و نحوه پول گرفتن از سایت Neobux و تکنیک و تخصص خودم برای رسیدن به عضویت ثابت و 4000 تا ریفرال و یکسری موارد مهم دیگه ای که به دردتون بخوره را خواهم گفت پس بریم سراغ قدم بعدی ...

 

 

قدم هفتم : انواع عضویت و ارتقاء عضویت در نئوباکس 

 

 

همان طور که قبلا هم گفته بودم ، چند نوع عضویت در سایت نئوباکس هست و هر کدام هم مزایای خاص خودشون رو داره ، مثل گرفتن تعداد ریفرالها ، مبلغی که از کلیک کردن اگهی ها میاد و چند چیز دیگه .
توی این مطلب در مورد انواع عضویت ها میگم و شرایط ارتقا به عضویت بالاتر .

چند نوع عضویت در Neobux داریم ؟ 5 نوع داریم 

نوع اول : استاندارد ( Standard ) : یعنی معمولی و هر کسی برای اولین بار توی نئوباکس ثبت نام کنه ، درواقع عضویتش استاندارد هست و مجانی و مادام العمر تا زمانی که شما فعال باشید .

نوع دوم : طلائی ( Golden ) : برای گرفتن عضویت طلایی باید مبلغ 90 دلار برای هر سال پرداخت کنید ، بعضی مواقع تخفیف میخوره و میشه با 70 دلار هم خرید ، شما میتونید این نوع عضویت رو یکسال یکسال تمدیدش کنید و از مزایای خوبش بهره مند بشید . 

نوع سوم : ( Emerald ) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 290 دلار پرداخت کنید.

نوع چهارم : ( Spphire ) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 290 دلار پرداخت کنید. 

نوع پنجم : ( Platinum ) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 480 دلار پرداخت کنید 

.
نوع ششم : ( Diamond ) : برای گرفتن این نوع عضویت به ازای هر سال باید 480 دلار پرداخت کنید 

.
نوع هفتم : ثابت ( Ultimate ) : این نوع عضویت هم که یگه عضویت ثابت هست و آخرین مرحلش هست ، برای این نوع عضویت هم باید سالی 890 دلار پرداخت کنید ، و مزایای فوق العاده و باور نکردنی داره .

دوستان خوبم، نیازی نیست شما از جیبتون حتی یک قرون پول بذارید ، هر زمان که کار کردید و پولتون زیاد شد به راحتی میتونید حساب عضویت ثابت رو بخرید و از همه مزایای خوبش استفاده کنید .

در قسمت حساب کاربریتون مزایای هر کدوم رو نوشته ، برای مثال کسی که عضویتش استاندارد باشه میتونه فقط 300 تا ریفرال اجاره کنه و اگه طلایی باشه 2000 تا میتونه اجاره کنه و همینطور به بالا تا میرسه به عضویت ثابت و میتونه 4000 تا ریفرال اجاره کنه .

یا یک مثال دیگه اینکه ، وقتی شما عضویت استاندارد دارید، به ازای کلیک کردن هر ریفرال اجاره ای فقط 0.005 دلار به حساب شما میاد و وقتی به عضویت طلایی تبدیل میشید ، از هر کلیک ریفرالهای اجاره ای 0.01 دلار به حسابتون میاد .

خوب این هم از این ، و اما پست بعدی بسیار بسیار بسیار مهم هست چون استراتژی خودم و تجربه های خودم در سایت نئوباکس و همچنین افزایش درآمد و افزایش ریفرالها و همچنین ارتقا عضویت نوشته ام ، لطفا اگه میخواهید مثل من به درآمد بالا برسید ف از استراتژی من استفاده کنید و هر سوالی هم داشتید از من بپرسید .

پس بریم ببینیم این استراتژی چیه ....

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۷/۰۷
  • ۳۷۳ نمایش
  • ALIREZA

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی